sobota, 3 listopada 2012

ROZDZIAŁ 1

-Nie rób mi dzisiaj zdjęć! - zasłonił się Woicki, dwoma rękoma, a to podziałało na mnie jak płachta na byka, co poskutkowało ogromną liczbą fotek. - Zati, weź swoją siostrę, bo jej samej i jej aparacikowi stanie się krzywda! - pogroził palcem.
-Julson, daj sobie na luz... - westchnął Zatorski. Jako że byłam posłuszną siostrą, zasłoniłam lufę lustrzanki okrągłym, plastikowym ochraniaczem i ruszyłam na trybuny, bo i tak miałam wystarczająco zdjęć z rozciągania i tego mega rozkroku Woickiego. Po chwili dostałam SMSa od Baśki.
Jestem w Bełchatowie, idziemy na kawkę? ;*
Szybko jej odpisałam:
Gdzie i o której?

KubusCafe, 13?

Pasuje, do potem. :*

Przejrzałam wszystkie dotychczas zrobione fotki i pousuwałam te, które są rozmazane. Po chwili rozpoczął się mecz, więc kolejna misja do spełnienia. Podeszłam bliżej boiska i pstrykałam zdjęcia komu się dało. Jedno wyjątkowo mi się spodobało, a był na nim Winiar razem z Cupko. Jeśli ładnie je się przerobi, trochę biało-czarnej barwy i będzie super artystycznie! Gdy trener Nawrocki, ustalił kilku minutową przerwę podbiegłam do chłopaków i cyknęłam sobie "sweet focię" z bratem, a potem z Alex'em. 
-To koniecznie musi trafić na naszą stronę! - krzyknął uradowany Atanasijević, wskazując na wyświetlacz aparatu, na którym widniały nasze dziubki. 
-Mówisz? - dokładniej mu się przyjrzałam. - Lekki retusz i będzie w sam raz. - przybiłam z atakującym głośną piątkę, po czym oni znów ruszyli na parkiet, a ja zrobiłam kolejny przegląd. 
-Dobra chłopcy, na dzisiaj starczy... spotykamy się jutro o 10! - trener przypomniał o jutrzejszym treningu i pogonił chłopców do szatni. Tam niestety nie miałam już wstępu, a wyobrażam sobie, jaką furorę zrobiłyby moje zdjęcia. "Nagi Winiarski tylko w tej galerii!" , "Kooistra w samym ręczniku" . To byłoby coś... usiadłam na ławeczce, schowałam mój profesjonalny sprzęt do torby i czekałam na Pawła, kiedy w końcu wyjdzie. Dostałam kolejnego SMSa od Basi. 
Gdzie jesteś? ;/

Jeszcze w hali, zaraz będę!

Zapukałam do szatni chłopaków, a otworzył mi Karol. Nerwowo zasłoniłam oczy.
-Zawołaj Zatiego. - powiedziałam. 
-Zati! - krzyknął, a Paweł od razu pojawił się przede mną. Pociągnął mnie za rękaw i poszliśmy w stronę parkingu. 
-Chciałaś się jeszcze bardziej zdemoralizować? - westchnął.
-Co oznacza "jeszcze bardziej"? - zdziwiłam się. - Myślisz, że gołego faceta nie widziałam? - parsknęłam, a zaraz po tym uderzyłam głową w brzeg samochodu przy wsiadaniu do niego. 
-A widziałaś? - przeraził się. - Chyba w książce od biologii. - roześmiał się po chwili.
-Ojj, byś się zdziwił braciszku. - głośno wypuściłam powietrze.
-Ej, mam nadzieję, że nie podglądasz mnie pod prysznicem!
-Prędzej by mi oczy wypaliło... - wyszczerzyłam się. - Podrzucisz mnie pod Kubusa? Z Baśką się umówiłam...
-A nie z gołym facetem? 
-Jeśli Basia, to dla Ciebie nagi koleś, to nie wnikam... - wzruszyłam ramionami. Po kilku minutach byliśmy już pod kawiarnią. Pocałowałam Pawła w policzek i wysiadłam z auta. 
-Tylko na kolację proszę wrócić! - krzyknął jeszcze, a ja pokiwałam głową. Wpadłam do kawiarni i od razu ujrzałam Basię.
-O, wielka fotografka raczyła się pojawić... - wywróciła oczami. Nie zważając na jej dogryzanie, pocałowałam ją w policzek i rozłożyłam się na krześle. 
-I co tam, studentko psychologii... - wyraźnie zaakcentowałam te dwa ostatnie słowa i przeglądałam menu z napojami. 
-Żyję. - wyszczerzyła się. - I uczę się, jem, śpię, uczę się, jem, śpię, uczę się... i tak leci. A tam? 
-Wstaję, jem, idę robić zdjęcia, jem, i idę spać. - obydwie się roześmiałyśmy. Po chwili przyszedł do nas przystojny kelner i odebrał zamówienia, a po kilku minutach, przed naszymi oczami stały dwie szklanki kawy latte. 
-Dalej kręcisz z Alexem? - zapytała Baśka, znacząco poruszając brwiami.
-Jak to dalej? Przecież nigdy między nami nic nie było... nie wiem o co Ci chodzi. - włożyłam słomkę do ust i delikatnie sączyłam kofeinowy napój.
-A ja jestem papieżem. - westchnęła.
-O widzisz, to miło. - odparłam szczerząc zęby.
-Dżul!
-No co? Mówię Ci, nie kręcę z nim i nigdy nie kręciłam. Jesteśmy tylko przyjaciółmi i nic więcej...
-Od przyjaźni się zaczyna. - uśmiechnęła się. - Wiem coś o tym. - od razu spuściła wzrok.
-Fabian? - zapytałam po cichu. Ona przytaknęła. - I co, już nie macie ze sobą kontaktu? - znów pokiwała głową. Po tym zdaniu nastała dłuższa cisza. Do końca wypiłam kawę.
-Idziemy na spacer? - zapytała Baśka, wyglądając przez okno. 
-Okej. - przyjęłam jej propozycję i płacąc za kawę wyszłyśmy z kawiarni. Opatuliłam się szalikiem i ruszyłyśmy w stronę parku.
-Pamiętasz jak tutaj miałyśmy swoją pierwszą, podwójną randkę? - zaśmiała się Basia.
-No jak mogłabym zapomnieć! To wtedy kiedy narobiłam sobie wstydu, bo upaprałam się czekoladowym lodem... - spojrzałam na tę pamiętną ławkę z czułością. 
-Kiedy to było.. Boże wieki temu! - przeszłyśmy całą alejkę, śmiejąc się i wspominając dawne czasy. Zaczęło robić się pochmurno i ciemno, więc postanowiłyśmy, że rozejdziemy się do domów.
-Kiedy wracasz do Wrocławia? - zapytałam mocno ściskając przyjaciółkę.
-Pojutrze. - odparła.
-To chodź ze mną jutro na trening chłopaków, zapoznam Cię z nimi! 
-Niee, to nie jest najlepszy pomysł... - skrzywiła się.
-Ależ jest! Przyjedziemy jutro po Ciebie. Bądź gotowa przed 10. Buziaki. - jeszcze raz pocałowałam ją w policzek i poszłam w stronę swojego bloku. Po drodze narobiłam jeszcze tysiące zdjęć jesiennego krajobrazu. Będę dzisiaj miała masę roboty z ich przerabianiem. Wparowałam do mieszkania, trzaskając drzwiami.
-Jestem! Co na kolację? - powiesiłam torbę na krześle.
-Polecam otworzenie lodówki. - odparł Zati zapatrzony w telewizor. - Szybko, łatwo i smacznie.
Westchnęłam i poszłam do kuchni. Otworzyłam drzwiczki od lodówki wpatrywałam się w nią dobre kilka minut.
-Nie ma nic dobrego. - uznałam i chwyciłam jakbłko, po czym przysiadłam się do Pawła.
-Co tam u Basi? - zapytał.
-Studiuje... - wzruszyłam ramionami wgryzając się w owoc. - A mam takie pytanie...
-No?
-Możemy jutro zabrać ją na Wasz trening? Siedzi sama w domu, to chociaż tam ją zaprosiłam.
-Nie wiem, czy trener nie będzie miał nic przeciwko... nie dość, że ty się szlajasz między nogami, to jeszcze ona...
-Najwyżej ją wyrzuci. - zaśmiałam się. On pokiwał głową przytakując, a ja mu podziękowałam. - Dobra, ja się zmywam, mam masę roboty. - poklepałam brata po ramieniu i ruszyłam w stronę swojego pokoju, po drodze łapiąc drugie jabłko. Weszłam do środka, przebrałam się w legginsy, top, a do tego grube skarpety, które uszyła mi babcia. Zapaliłam lampkę nocną i usiadłam na łóżku razem z aparatem i laptopem. Zgrałam wszystkie zdjęcia na komputer i zabrałam się za ich przerabianie.
-Chcesz herbaty? - zapytał Zati, wchodząc do pokoju.
-Mogę chcieć, ale poproszę tą malinową. - uśmiechnęłam się. Po chwili kubek z gorącym napojem już stał na półce.
-Patrz, jakie super zdjęcie Ci zrobiłam. - odwróciłam laptopa w kierunku Pawła.
-Noo, super. - wywrócił oczami, a ja wybuchnęłam śmiechem. Robiąc sobie przerwę zajrzałam na FaceBook'a i włączyłam Skype'a. Kiedy tylko włączyłam portal, wiadomość od Alka.
Kiedy pojawi sie nasze zdjecie? :D
Na jego prośbę od razu wrzuciłam je na "Fejsa". Ładnie go oznaczyłam, a po chwili pełno "Lubię to" pod spodem. 
Bedziesz jutro na treningu?
Kolejna wiadomość...
Tak, ale nie sama. :D Będę miała asystentkę. ;>

Ooo, kto to?

Moja przyjaciółka, Basia. Poznasz ją jutro.

Ladna?

I to jak! :

No to nie moge sie doczekac. :)

Na tej wiadomości już się skończyło. Szybko przejrzałam jeszcze stronę główną na "Facebook'u" i powróciłam do obróbki zdjęć. Nawet nie zauważyłam, kiedy wybiła 23. 
-Julson, późno już. Idź spać. - powiedział Paweł, już przebrany w pidżamkę. 
-Poczekaj, jeszcze minutka. Kilka zdjęć mi zostało. 
-Jeśli teraz nie wyłączysz tego laptopa, to nie licz na poranne śniadanie. - zaplótł ręce na klatce piersiowej, 
-I tak na nie nie mogę liczyć... - wzruszyłam ramionami i dokonywałam ostatnich poprawek. - Okej, już. Tylko dodam na stronę. - po kilku minutach fotki pięknie prezentowały się w galerii Skry, a ja posłusznie wyłączyłam komputer i ruszyłam do łazienki. Tam szybki prysznic i można było iść spać. 

31 komentarzy:

  1. Fajny fajny czekam na ciąg dalszy :) Miło się zapowiada i jak najszybciej dodaj nowy prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! :)
    A nowy jest w trakcie małych przeróbek. :D
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, faktycznie, czyta się całkiem przyjemnie ! Czekam na kolejne rozdziały ! C:

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to see a nice blog like this one these days.

    Feel free to surf to my web-site - mountain dew and blue powerade

    OdpowiedzUsuń
  5. It's genuinely very difficult in this busy life to listen news on Television, so I only use internet for that reason, and get the most recent news.

    Feel free to visit my site: recall lean cuisine ravioli

    OdpowiedzUsuń
  6. My coder is trying to convince me to move to .
    net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses.

    But he's tryiong none the less. I've been
    using WordPress on a variety of websites for about a year and am anxious about switching to another platform.

    I have heard great things about blogengine.net. Is there a way I
    can transfer all my wordpress posts into it?
    Any help would be greatly appreciated!

    Look into my page - aunt jemima Syrup coupons 2011

    OdpowiedzUsuń
  7. Howdy! Someone in my Facebook group shared this website with us so
    I came to take a look. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and
    will be tweeting this to my followers! Exceptional blog
    and amazing design.

    Here is my web site; jewelry by dawn

    OdpowiedzUsuń
  8. Having read this I believed it was rather enlightening. I appreciate you finding the time and energy to
    put this content together. I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    Take a look at my blog: Bh shopping Luigi Bertolli

    OdpowiedzUsuń
  9. Touche. Solid arguments. Keep up the great effort.

    Here is my web page; powerade zero coupons 2013

    OdpowiedzUsuń
  10. Good day! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or
    vice-versa? My site addresses a lot of the
    same topics as yours and I think we could greatly benefit from each other.
    If you are interested feel free to shoot me an email. I look forward to
    hearing from you! Wonderful blog by the way!


    my blog; Jenna Wolfe Gatorade

    OdpowiedzUsuń
  11. My coder is trying to convince me to move to .
    net from PHP. I have always disliked the idea because of
    the costs. But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on various websites for about a year and am nervous about switching to another
    platform. I have heard good things about blogengine.

    net. Is there a way I can import all my wordpress content into it?
    Any kind of help would be really appreciated!



    My web blog blur makeup Loreal

    OdpowiedzUsuń
  12. If you desire to obtain a good deal from this piece of writing then you have to apply these methods to your won webpage.


    My blog - Mourning dove call

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the pictures
    aren't loading properly. I'm not sure why but I think its
    a linking issue. I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.

    Take a look at my page; guy yelling at digiorno pizza truck

    OdpowiedzUsuń
  14. Good answer back in return of this query with solid arguments and describing the whole thing regarding that.


    Feel free to surf to my website; uses for maxwell house coffee cans

    OdpowiedzUsuń
  15. I seldom comment, however i did some searching and wound up here "ROZDZIA� 1".
    And I actually do have a couple of questions for you if it's allright. Is it simply me or does it seem like a few of the responses look as if they are left by brain dead individuals? :-P And, if you are writing at additional places, I'd like to follow anything new
    you have to post. Could you list of all of all your communal sites like your linkedin
    profile, Facebook page or twitter feed?

    Feel free to visit my website %anchor_text%

    OdpowiedzUsuń
  16. For newest information you have to visit web and on internet I found this web site as
    a finest web page for most recent updates.

    my website the ocean spray pondicherry

    OdpowiedzUsuń
  17. wonderful post, very informative. I ponder why the opposite experts of this sector don't understand this. You should continue your writing. I'm confident, you have a huge readers' base already!

    Also visit my blog: tag heuer formula

    OdpowiedzUsuń
  18. It can be hard to discover great details about
    jewelery. There is a plethora of information presently obtainable which may confuse you.
    The very best suggestions you within this write-up.


    Here is my web blog; tag heuer aquaracer calibre s

    OdpowiedzUsuń
  19. All large purchases are always intimidating, especially if
    you are uninformed about the industry. One of the scariest purchases is
    buying cars. Many people fear they are
    getting ripped off and you surely don't want that. Avoid buying a lemon by looking through these great tips and tricks regarding car purchases.

    OdpowiedzUsuń
  20. There are those that always speak about their adοre of promo cоde fаmous footwear theѕе days.
    It may аppear easy οn Tv, nevertheleѕѕ it is funсtion.
    Thiѕ article will help уоu to be sаvvy
    with famous footwear coupons
    pгintable аlso.

    OdpowiedzUsuń
  21. Εxcеllent weblog right here! Adԁіtionally уour sіtе quite
    a bit up veгy fast! What host are you uѕіng?
    Can Ӏ get уοur asѕociаte
    hyperlinκ to youг host? I wish my webѕite loаԁed uρ as
    quiсklу as уourѕ lol

    Mу blоg pоst - htc phone unlock

    OdpowiedzUsuń
  22. You can certaіnly see your skills in the article you write.
    The arena hοpеѕ for mοгe раssionatе ωritеrs liκe yοu who aгe not afгaid to
    mention how they believe. At all timeѕ
    go afteг уour heart.

    Нere is my sitе; what is phlebotomy drawing

    OdpowiedzUsuń
  23. Can I simply ϳust saу what а гelief to find someonе that гeаlly κnowѕ what they're talking about on the net. You certainly realize how to bring a problem to light and make it important. More people must read this and understand this side of the story. I was surprised you're not moгe popular given that you moѕt cеrtainly pοѕsess the gift.


    my webρаgе :: How To Become Phlebotomy Certified

    OdpowiedzUsuń
  24. Aгe you ѕeeking to save yоur funds on thingѕ from groсeries to bоοks?
    The mοst effective methοd tο
    get thе issueѕ you need сhеaply would bе to use gain coupons.

    Exactly where aгe you able to appear tο loсаte thеse fantastіc рrintable gain cοupons?
    Thіs ѕhort aгtiсle сοvers еxcellent ωays to pгoducе usе from the very beѕt gain coupons.


    My web-sitе :: gain washing powder Coupons

    OdpowiedzUsuń
  25. Υour style is really uniquе in compагiѕon to other people ӏ hаvе read stuff from.

    Thаnk you for posting when you haνe thе opportunіtу,
    Guess I'll just book mark this page.

    Also visit my web page :: phlebotomy schools in atlanta ga

    OdpowiedzUsuń
  26. Quаlity artіcles ог reviewѕ is the key to be a foсus fоr the visitorѕ
    to ρау a quіck visіt thе site, that's what this site is providing.

    Also visit my weblog ... x ray technician requirements

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi there, Υou have done an excellent job.
    I'll definitely digg it and personally recommend to my friends. I'm confident
    theу will be bеnefited fгom this site.


    Αlso vіsit mу blog poѕt - phlebotomy classes in greensboro nc

    OdpowiedzUsuń
  28. Hі аre using Worԁpress for your blοg ρlаtform?
    I'm new to the blog world but I'm trying tо get started anԁ set up
    mу own. Dо you need аnу сodіng expertiѕе
    to make your oωn blog? Any hеlρ wοuld be геally аppreciаted!


    Looκ at my wеb-sitе ... htc titan ii unlock code

    OdpowiedzUsuń
  29. I used tо bе suggestеd this blog
    bу means of my cousin. I'm no longer sure whether or not this put up is written by him as nobody else recognise such distinctive about my problem. You're wondeгful!
    Thankѕ!

    Also νisit my web sitе phlebotomy salary

    OdpowiedzUsuń
  30. My brother recommended I might likе this web site.
    He was entirеlу right. Τhis pοst tгuly madе my day.
    You cann't imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

    Here is my webpage ... cna training

    OdpowiedzUsuń
  31. I havе bеen exploring for a bit fоr any
    high quality articles or blog poѕts on this sort of space
    . Exploring in Υahοo I eventually stumbled upon this web site.
    Studуing thіs infoгmation So i'm satisfied to convey that I'ѵе a veгy
    gοod uncanny feeling I found οut eхactly
    what Ι needed. I most for suгe will make certаin tо don?

    t omit thіs site and give it a glаnce regularly.


    Feel free to ѵisit my homepage; pharmacy technician salary by state

    OdpowiedzUsuń